skip to Main Content
(30) 211-3497 info@oldlakesup.hu 2890 Tata, Tópart sétány 13.
Több, mint deszka és evező

A SUP-nak ezer arca van és kortól függetlenül mindenki megtalálhatja a fittségének és kedvének megfelelő stílust. Laza túrákra és intenzív edzésekre egyaránt alkalmas. Az alapok mindeössze néhány perc alatt elsajátíthatóak. Végezhetjük szélcsendben, enyhe és erős szélben, kicsi és nagy hullámokon, tavakon, folyókon. Segítségével eddig soha nem látott helyeket fedezhetünk fel. Jógázhatunk, piknikezhetünk is rajta. Szuper időtöltés családtagjainkkal és barátainkkal, sőt akár kutyánkkal is, de ha magányra vágyunk, abban is tökéletes partner. A SUP mindig azt nyújtja, amire éppen szükséged van: csendestárs, vízijármű, játszótér, edzőterem, terapeuta, napozóágy. Fedezd fel Te is ezt a fantasztikus vízisportot és engedd, hogy magával ragadjon az ÉLMÉNY!

A SUP jótékony hatásai
Fejleszti az egyensúlyt

Az instabil vízfelszín folyamatosan stimulálja az egyensúlyközpontunkat, ezáltal nagyon gyorsan fejlődik az egyensúlyérzékünk. Kezdetben még a tükörsima vízen is remeg a lábunk, később már a nagyobb hullámok se kottyannak meg!

Teljes testedzés

Amíg a lábak és a törzsizomzat szüntelenül azon dolgoznak, hogy stabilizálják a testünket a deszkán és megtartsák az egyensúlyt, a karok, a vállak, a hát és a has izmainak segítségével hajtjuk előre a deszkát. A helyes evezéstechnika az egész testet igénybe veszi!

Kíméli az ízületeket

Sokan azért nem mernek belevágni egyes sportokba, mert féltik az ízületeiket. A SUP egy kifejezetten ízületkímélő sport, így ez miatt nem kell aggódnod! Sőt mi több, hozd el a nagyit is! 😉

Javítja a tartást

A megfelelő SUP technika alkalmazásával erősödik a teljes test, különösen törzsizomzat és a mélyhátizmok, így elősegíthetjük az állandó helyes testtartás kialakulását.

Csökkenti a stresszt

A természet közelsége, a víz ritmikus hullámzása nyugtató hatással van minden emberre. Add át magad az érzésnek és engedd el magad!

Óvja a szív- és érrendszert

Kutatások bizonyítják, hogy a rendszeres állva evezés elősegíti a szív-és érrendszeri panaszok megelőzését. Ki ne szeretné ezt?

Fejleszti az állóképességet

A hosszabb távú és tempósabb evezések próbára teszik a szervezetünk állóképességét, így segítve elő annak fejlődését.

Ellensúlyozza a sok ülést

Az ülés az új dohányzás, a SUP pedig a gyógyír. Az emberek többsége túl sok időt tölt a fenekén, így az állva evezés jótékony hatással van a szervezetre.

Alacsony balesetveszély

Ha betartjuk az alapvető biztonsági szabályokat, nagyon kicsi a sérülés veszélye. Kihívás kockázat nélkül, hát nem szuper?

Ha szeretnél többet megtudni erről az egyszerűen nagyszerű sportról, kövesd blogunkat valamint Facebook oldalunkat, ahol gyakorlati tippeket fogunk megosztani a SUP-ozáshoz.

Back To Top